Po przeczytaniu planu naprawczego kilka przemyśleń:
1. Skuteczne i konsekwentne obniżanie kosztów utrzymania Chorągwi Stołecznej ZHP.
2. Stworzenie wewnętrznej sieci firmowej zwanej też intranetem, dzięki, której będzie można obniżyć chociaż w niewielkim stopniu koszty osobowe. W przypadku księgowości usprawni to prace wielu hufców i poprawi terminowość w dostarczaniu dokumentów.
3. Nowe źródła przychodów poprzez powołanie fundacji mającej na celu przynoszenie zysków z działalności gospodarczej na: Cypel/S.Dąbrowa/Piaskowa.
4. Działalność gospodarcza dzięki, której Chorągiew Stołeczna spłaci dług. Tu liczy się kreatywność, motywacja i pomysł! Samo wynajmowanie pomieszczeń nie wystarczy.
5. Wykorzystanie w negocjacjach z partnerami biznesowymi potencjału hufców (liczby).
6. Zmiana polityki wizerunkowej. Zamknięcie etapu długów i strat rozpoczęcie etapu budowy i wzmacniania fundamentów organizacji poprzez zdecydowane odcięcie się od przeszłości.
Podsumowując! Po za kilkoma elementami usprawniającymi komfort pracy na linii chorągiew-hufiec potrzebny jest marketing, pozytywny PR i przede wszystkim pomysł na to coś! Macie ludzi, narzędzia wykorzystajcie to!
Masz pomysł na ulepszenie działania Chorągwi? Podziel się nim!
Kategorie
Odpowiadają na sugestie :
Aktywni użytkownicy :
więcej »